Internett gir moglegheiter for uendelege mengder informasjon, og vi lar oss alle påverke av det på ein eller annan måte. Også når det kjem til drikkevaner. Illustrasjon: Käthe Friess/Foto: Christiane Jordheim Larsen
Internett gir moglegheiter for uendelege mengder informasjon, og vi lar oss alle påverke av det på ein eller annan måte. Også når det kjem til drikkevaner. Illustrasjon: Käthe Friess/Foto: Christiane Jordheim Larsen

Mjølka har fått konkurranse av internett

Nordmenn har gått frå å drikke ein halvliter mjølk om dagen, til berre eit par desiliter om dagen. Det er i stor grad helse og skjønnheitsideal som styrer matvanane våre, meiner forskar.

Kjære leser. Denne artikkelen er forbeholdt våre abonnenter.

Digital

Bestill

6 mnd fra 849,-

Helg+Digital

Bestill

6 mnd fra 899,-

Komplett

Bestill

6 mnd fra 1 049,-

Neste artikkel

Seks sluttar med mjølk utan at talet på bønder går særleg ned