Det finnes mange ulike typer biodrivstoff. Produksjonsmåtene spenner seg fra positive sider, som å løse et avfallsproblem, til å skape sterke reaksjoner når drivstoff prioriteres på bekostning av matjord.
Biodrivstoff er viktig for å få ned klimautsleppa, ifølgje regjeringa, som seier matsituasjonen er grunn til å satse meir på avansert biodrivstoff.
Regjeringa bør ta ei ny vurdering av biodrivstoff, krev talsperson for Ap. Regjeringspartnar Sp seier bruk av matjord til drivstoff ikkje er ønskeleg.
Eit nytt krav til biodrivstoff i traktorar og anleggsmaskinar, som var planlagt innført frå 1. juli, er utsett. Bransjen trur krava vil kome på sikt.
Importen av biodrivstoff legg beslag på meir jord enn all norsk kveite, ifølgje NMBU-økonomar, som ber regjeringa kutte innblandingskrav.
Biogass frå husdyrgjødsel kan bidra til å løyse klimakrisa, ifølgje Sp, som vil ha storsatsing. Stortinget tar nye grep for å få fleire biogassanlegg.
Miljødirektoratet har levert et forslag om å innføre krav om biodrivstoff for kjøretøy som traktorer og hogstmaskiner.
Etter eit av dei største avgiftshoppa på drivstoff på lenge svarar Sp at dei deler uroa, men partiet seier landbruket samla kjem «svært godt ut».
Staten må støtte overgang til biodrivstoff i jordbruket, krev Småbrukarlaget. Anleggsbransjen er kritisk til stort avgiftshopp på anleggsdiesel.
Dieselavgiftene tar sitt nest største byks på over 20 år. På bensin er auken den største sidan 2005. Bondelaget åtvarar regjeringa mot konsekvensane.