Namneskiftet til Norsk melkeråvare skal koste minimalt for mjølkebøndene, ifølgje Tine, som seier at logoane på mjølkebilane blir som før.
Takket være et forbrukeropprop relanserer Tine yoghurtveteran.
Ein sentral del av samvirket Tine har fått nytt namn. Slik vil bønder merke forskjellen, ifølgje Tine.
Bondelaget og Tine åtvarar mot å vidareføre dagens konkurransestøtte for meieri. Fleire andre aktørar åtvarar mot å svekke konkurransen.
Melkebonde mener det Tine kaller tillegg i realiteten er å gi bonden mer arbeid for å hindre fratrekk i melkeprisen.
– Krevende å finne norske leverandører som kan levere små grønnsakformater med god nok holdbarhet, svarer Tine.
Tine har gått til sak mot Synnøve Finden og krever at konkurrenten betaler raskere for melka de kjøper. Mandag møtes partene i tingretten.
Tine er usikker på om de som trykker på «heia-knappen» på melkekartongen til Q-Meieriene har gjort seg opp en mening om de konkurransepolitiske tilskuddene.
To av Hongkongs største aviser har nyleg dedikert kvar sitt heilsides oppslag til den norske brunosten. Osten har tydeleg slått an i Kina.
Q-meieriene trapper opp kampen mot Tine. Nå har de satt opp «Norges største» melkekartong utenfor Oslo S.