Stiftelsen Norsk Mat har ikke lenger råd til å markedsføre Spesialitetsmerket

– Nå må produsentene i større grad ta ansvar for markedsføringen selv, sier Norsk Mat-sjef Nina Sundqvist.

Tre stolte produsenter fikk tildelt Spesialitetsmerket av landbruks- og matminister Sandra Borch under matfestivalen Matstreif forrige helg. Bak f.v. Fagsjef Spesialitet Marit Strand, daglig leder i Metervare Brit Selebø, eier og gründer Metervare Tommy Østhagen, pølsemaker Casper Ottesen, pølsemakerlærling Ester-Marie Vestergaard Kvålshagen, eier og gründer Havsnø AS Michal Bietz Øverland, gründer Garnviks Røkeri Vidar Garnvik. Foto: Stiftelsen Norsk Mat
Tre stolte produsenter fikk tildelt Spesialitetsmerket av landbruks- og matminister Sandra Borch under matfestivalen Matstreif forrige helg. Bak f.v. Fagsjef Spesialitet Marit Strand, daglig leder i Metervare Brit Selebø, eier og gründer Metervare Tommy Østhagen, pølsemaker Casper Ottesen, pølsemakerlærling Ester-Marie Vestergaard Kvålshagen, eier og gründer Havsnø AS Michal Bietz Øverland, gründer Garnviks Røkeri Vidar Garnvik. Foto: Stiftelsen Norsk Mat
Kjære leser. Denne artikkelen er forbeholdt våre abonnenter.

Digital

Bestill

10 uker for 10 kr

Neste artikkel

Nordmenn mindre villig til å betale ekstra for norske råvarer