Norsk Kylling satser på datafangst – nå kan de følge med på hver kylling

Norsk Kylling går fra analog til digital virksomhet. Gjennom databasert innsikt håper de å ta bedre beslutninger om dyrevelferd og bærekraft.

Ved hjelp av konsulentselskapet Sopra Steria har Norsk Kylling etablert datafangst i hele verdikjeden. Eirik Hassel (f.v.), direktør for forretningsutvikling hos Sopra Steria, og Are Denstad, direktør for økonomi- og forretningsutvikling i Norsk Kylling. Foto: Norsk Kylling
Ved hjelp av konsulentselskapet Sopra Steria har Norsk Kylling etablert datafangst i hele verdikjeden. Eirik Hassel (f.v.), direktør for forretningsutvikling hos Sopra Steria, og Are Denstad, direktør for økonomi- og forretningsutvikling i Norsk Kylling. Foto: Norsk Kylling
Kjære leser. Denne artikkelen er forbeholdt våre abonnenter.

Digital

Bestill

10 uker for 10 kr

Neste artikkel

Nå kan du følge Lars-Ottos kyllinger minutt for minutt