Annonse
Annonse
Annonse
Annonse

Lågprisbutikkane tar marknadsdelar

Lågprisbutikkane tar marknadsdelar i daglegvarebransjen på kostnad av nærbutikkar og kjeder som Meny og Coop Mega, viser tal frå analyseselskapet Nielsen.

Kiwi og Rema 1000 går fram, medan Coop Mega slit. Illustrasjonsfoto: Lise Åserud / NTB scanpix

Nielsens kvartalsrapport viser at det i heile daglegvarebransjen vart omsett for 85,6 milliardar kroner i årets første halvdel, ein auke på 2 prosent samanlikna med i fjor. Lågprisbutikkane utgjer nesten 70 prosent av den totale omsetnaden i marknaden, og tar stadig større marknadsdelar.

– Dei forsterkar posisjonen sin både på kostnad av nærbutikkar (6,3 prosent) og breisortimentsbutikkar (25,5 prosent), skriv Nielsen i rapporten.

Annonse

Det er Rema 1000 og EXTRA som aukar marknadsdelen mest, med 0,5 prosentpoeng kvar. Kiwi har ein auke på 0,4 prosentpoeng.

Breisortimentsbutikkar som Meny og Coop Mega går tilbake med høvesvis 0,4 prosentpoeng og 0,2 prosentpoeng i marknadsdelar. Daglegvareekspert Odd Gisholt i Institutt for Marketing liker ikkje trenden.

– Meny og Coop Mega har jobba fortenestefullt med å ha stort utval og høg service, men kundane set ikkje nok pris på det. Det er synd, seier Gisholt til Nettavisen.

Sidan same periode i fjor, har det komme 37 nye lågprisbutikkar, medan 25 nærbutikkar har blitt borte.

Neste artikkel

Kritiserer hemmeleghald om matprisar