Småbrukarlaget: Kjedenes egne merkevarer tar opp hylleplass

Norsk Bonde- og Småbrukarlag mener dagligvarekjedenes egne merkevarer tar plassen i hyllene fra "innovative produkter fra leverandørene".

Både Norges Bondelag, her ved leder Lars Petter Bartnes, og Norsk Bonde- og Småbrukarlag, her ved leder Kjersti Hoff, går hardt ut mot dagligvarekjedenes egne merkevarer. Foto: Siri Juell Rasmussen
Både Norges Bondelag, her ved leder Lars Petter Bartnes, og Norsk Bonde- og Småbrukarlag, her ved leder Kjersti Hoff, går hardt ut mot dagligvarekjedenes egne merkevarer. Foto: Siri Juell Rasmussen
Kjære leser. Denne artikkelen er forbeholdt våre abonnenter.

Digital

Bestill

6 mnd fra 849,-

Helg+Digital

Bestill

6 mnd fra 899,-

Komplett

Bestill

6 mnd fra 1 049,-

Neste artikkel

Flere landbruksselskaper blant de mest populære