Småbrukarlaget: Kjedenes egne merkevarer tar opp hylleplass

Norsk Bonde- og Småbrukarlag mener dagligvarekjedenes egne merkevarer tar plassen i hyllene fra "innovative produkter fra leverandørene".

Både Norges Bondelag, her ved leder Lars Petter Bartnes, og Norsk Bonde- og Småbrukarlag, her ved leder Kjersti Hoff, går hardt ut mot dagligvarekjedenes egne merkevarer. Foto: Siri Juell Rasmussen
Både Norges Bondelag, her ved leder Lars Petter Bartnes, og Norsk Bonde- og Småbrukarlag, her ved leder Kjersti Hoff, går hardt ut mot dagligvarekjedenes egne merkevarer. Foto: Siri Juell Rasmussen
Kjære leser. Denne artikkelen er forbeholdt våre abonnenter.

Digital

Bestill

10 uker for 10 kr

Neste artikkel

Mener politikerne har gjort en bedre jobb enn faglagene til å løse utfordringene i jordbruket