Reiselivet tror på nytt gullår

Pilene peker opp for norsk reiseliv. Men dersom små distriktsbedrifter vil være 
med på oppturen, bør de ansette 16-åringer med webteft, mener NHO Reiseliv.

Gavepakke: – Hele verden er i ferd med å bli feitere. Det er den beste gaven norsk reiseliv kan få, sier Kristin Krohn Devold, direktør i NHO Reiseliv. Foto: Mariann Tvete

Det samme gjør reiselivsdirektør Kristin Krohn Devold. Hun mener reiselivet hører hjemme på pallen over Norges viktigste næringer når olja abdiserer. Fisk, industri og reiseliv: Det blir de store valutainntektskildene til Norge framover. Men for at reiselivet skal beholde pallplassen, er det særlig tre utfordringer som må adresseres i 2015.

Bedre på nett

For våre abonnenter

Kjære leser. Denne artikkelen er forbeholdt våre abonnenter.

<br>

Digital

100 dager for 100 kr

Neste artikkel

Turlag utsatt for hyttesnyltere