Den geskjeftige dama bak Den blinde Ku

Lykken er ikke hylleplass hos matvarekjedene, men en rik onkel som vil starte lokalmatkjede. Det mener damen bak ostemerket Den blinde Ku.

Den blide dame: Inger Rosenfeld har bygd opp merkevaren og suksessbedriften Den blinde Ku gjennom 18 år. Når skal hun forsøke å bli pensjonist. 
Foto: Siri Juell Rasmussen
Den blide dame: Inger Rosenfeld har bygd opp merkevaren og suksessbedriften Den blinde Ku gjennom 18 år. Når skal hun forsøke å bli pensjonist. 
Foto: Siri Juell Rasmussen

– Vi bor på et småbruk, hadde hest, og jeg ønsket meg ei ku. Men familien advarte meg mot all jobben det ville medføre.

Kjære leser. Denne artikkelen er forbeholdt våre abonnenter.

Digital

Bestill

10 uker for 10 kr

Neste artikkel

Findus seier norsk tollvern for grønsaker har stått stille sidan 1997