Annonse
Annonse
Annonse
Annonse
Annonse
Annonse

Auka produsjon ikkje nok til å dekkje etterspurnaden

Hilde Lysengen Havro
Publisert: 14.12.11 17:23

Etterspurnaden etter smør har auka med 30 prosent frå 2010 til 2011.

Les også: Synnøve Finden importerer 300 tonn smør fram til nyttår

Dette, saman med lågare mjølkeproduksjon, har ført til smørmangel i norske butikkar.


Fram til i sommar hadde etterspurnaden etter smør auka med 15 prosent. Trass i at meieriselskapet har auka produksjonen med 1000 tonn i 2011 har ikkje Tine klart å dekkje etterspurnaden til smørhungrige nordmenn.

Ikkje dårlegare omdømme I omdømmekåringa for 2011 kom Tine på femteplass over selskap med best omdømme.

Les også: Mattilsynet godtar salg av smør som ikke har norsk merking
Les også: Tine hevder avgiftskutt på melk kan gi mer smør

Ole Christian Apeland, administrerande direktør i Apeland Informasjon, seier Tine som selskap står godt rusta.


- Tine har høg tillit mellom folk, og tåler godt bølgjer kring omdømmet sitt. Om Tine får redusert omdømme etter smørsaka vil syne seg når den nye målinga kjem på nyåret. Det blir spennande å sjå om det får ein effekt, seier Apeland.

Les heile saka i e-avisa til Nationen torsdag 15. desember

Annonse
Annonse
Annonse