Slik skal Nortura øke salget midt i uka

Salget av lam- og sauekjøtt har økt, men ikke nok, vedgår Norturas konsernsjef Arne Kristian Kolberg. På nyåret lanseres hverdagsprodukter.

Lam til hverdags: Et av Norturas tiltak for å få ned overskuddet av lam, er å tilby produkter som skal friste i hverdagen. De lanseres i butikk i februar 2018. Foto: Nortura.

– Vi har hatt stor salgsøkning høsten 2016 og så langt i 2017, men det er ikke godt nok, sier Arne Kristian Kolberg, konsernsjef i Nortura.

For våre abonnenter

Kjære leser. Denne artikkelen er forbeholdt våre abonnenter.

<br>

Digital

8 uker for 199,-

Helg+Digital

- Papiravisen levert hjem fredag og lørdag
8 uker for 249,-

Komplett

- Papiravisen levert hjem mandag til lørdag
8 uker for 299,-

Neste artikkel

12 saker som vil splitte Ap, Sp og KrF i ny regjering