Slik skal Nortura øke salget midt i uka

Salget av lam- og sauekjøtt har økt, men ikke nok, vedgår Norturas konsernsjef Arne Kristian Kolberg. På nyåret lanseres hverdagsprodukter.

Lam til hverdags: Et av Norturas tiltak for å få ned overskuddet av lam, er å tilby produkter som skal friste i hverdagen. De lanseres i butikk i februar 2018. Foto: Nortura.

– Vi har hatt stor salgsøkning høsten 2016 og så langt i 2017, men det er ikke godt nok, sier Arne Kristian Kolberg, konsernsjef i Nortura.

For våre abonnenter

Kjære leser. Denne artikkelen er forbeholdt våre abonnenter.

<br>

Digital

- Tilgang til alle artikler på nationen.no
- Papiravisen som e-avis kl. 21.00 kvelden før
1 mnd til kun kroner 1,-

Helg+Digital

- Tilgang til alle artikler på nationen.no
- Papiravisen som e-avis kl. 21.00 kvelden før
- Papiravisen levert hjem fredag og lørdag
1 mnd til kun kroner 1,-

Komplett

- Tilgang til alle artikler på nationen.no
- Papiravisen som e-avis kl. 21.00 kvelden før
- Papiravisen levert hjem mandag til lørdag
1 mnd til kun kroner 1,-

Neste artikkel

– Det rammar heile næringa