Kiwi-kutt gir smell for Tine – skal satse på innovasjon

Tine skal satse sterkare på innovasjon etter at selskapet fekk eit kvartalsresultat som var 58 millionar svakare enn i fjor.

Vil endre: Tine varslar nye grep etter svakt resultat i andre kvartal. Foto: Gorm Kallestad / NTB scanpix

Tine og pengane

Tine hadde ei svakare salsutvikling i andre kvartal i år enn i same periode i fjor.

Driftsresultatet var 58 millionar svakare enn i fjor.

Salsinntektene var på 5.505 millionar kronar i andre kvartal. Det er ein nedgang på 1,1 prosent frå andre kvartal i gjort.

Tine gir opp at redusert sal av fersk mjølk og meieribaserte matlagingsprodukt er årsaka.

– Det er naturleg at salet blir påverka av kva produkt som får plass i hyllene. Det er absolutt ein av dei viktigaste årsakene, seier Hanne Refsholt, konsernsjef i Tine.

Vil endre organisasjonen

For våre abonnenter

Kjære leser. Denne artikkelen er forbeholdt våre abonnenter.

<br>

Digital

- Tilgang til alle artikler på nationen.no
- Papiravisen som e-avis kl. 21.00 kvelden før
8 uker for 199,-

Helg+Digital

- Tilgang til alle artikler på nationen.no
- Papiravisen som e-avis kl. 21.00 kvelden før
- Papiravisen levert hjem fredag og lørdag
8 uker for 249,-

Komplett

- Tilgang til alle artikler på nationen.no
- Papiravisen som e-avis kl. 21.00 kvelden før
- Papiravisen levert hjem mandag til lørdag
8 uker for 299,-

Neste artikkel

Mjølkebonde om jordbruksavtalen: – Et steg i riktig retning