Den enes død er den andres brød for nettmatbutikkene

Kolonial.no og Menys nettbutikk kjemper om kundene etter at Marked.no la ned for noen uker siden. – Vi merket økning med en gang, sier Kolonial-gründer Karl Alveng Munthe-Kaas.

Størst: Kolonial.no er i dag den største aktøren for mathandel på nett. Foto: Mats André Kristiansen / Kolonial.no

Etter at Marked.no, med Stein Erik Hagen på laget, la ned for kort tid siden, forteller gründer Karl Alveng Munthe-Kaas om ytterligere vekst.

For våre abonnenter

Kjære leser. Denne artikkelen er forbehold våre abonnenter.


Gratis digitalabonnement

- Tilgang til alle artikler på nationen.no
- Papiravisen som e-avis kl. 21.00 kvelden før

Gratis komplettabonnement

- Tilgang til alle artikler på nationen.no
- Papiravisen som e-avis kl. 21.00 kvelden før
- Papiravisen levert hjem fredag og lørdag

Neste artikkel