– Remas veivalg har gjort forbrukerne usikre

Rema 1000 har lagt et tøft år bak seg. De har vært utro mot eget konsept, mener dagligvareekspert Erik Fagerlid.

– Vanskelige strategidiskusjoner ender ofte i uenighet. Det har vært mye for Rema i 2017, sier dagligvareekspert Erik Fagerlid. Foto: Siri Juell Rasmussen

– Det er lett å lede i medgang, og å hete Reitan i medgang. Når det går tyngre så er det naturlig at kan skape uro i ledelsen, sier Fagerlid.

For våre abonnenter

Kjære leser. Denne artikkelen er forbehold våre abonnenter.


Gratis digitalabonnement

- Tilgang til alle artikler på nationen.no
- Papiravisen som e-avis kl. 21.00 kvelden før

Gratis komplettabonnement

- Tilgang til alle artikler på nationen.no
- Papiravisen som e-avis kl. 21.00 kvelden før
- Papiravisen levert hjem fredag og lørdag

Neste artikkel