Rema ypper seg med ny app

Rema har lagt fram strategien for å slå tilbake i dagligvaremarkedet. – Det blir priskutt på de varene forbrukerne handler mest, lover kjeden.

Foran nesten 600 kjøpmenn ble Rema 1000 sin nye digitale storsatsing, appen Æ, presentert i går. Foto: Benjamin Hernes Vogl

– Æ er en app som skal revolusjonere hele dagligvarebransjen. Dette ikke bare en app, men nøkkelen til personlige priser, sa Lars Kristian Lindberg, administrerende direktør for kategori og innkjøp i REMA 1000, da han lanserte den nye tjenesten.

For våre abonnenter

Kjære leser. Denne artikkelen er forbehold våre abonnenter.


Digital

- Tilgang til alle artikler på nationen.no
- Papiravisen som e-avis kl. 21.00 kvelden før
1 mnd til kun kroner 1,-

Helg+Digital

- Tilgang til alle artikler på nationen.no
- Papiravisen som e-avis kl. 21.00 kvelden før
- Papiravisen levert hjem fredag og lørdag
1 mnd til kun kroner 1,-

Komplett

- Tilgang til alle artikler på nationen.no
- Papiravisen som e-avis kl. 21.00 kvelden før
- Papiravisen levert hjem mandag til lørdag
1 mnd til kun kroner 1,-

Neste artikkel